HTML

Friss topikok

  • csip-csepp: Néztem ma is. Sokszor nem értettem, de magamnak megmagyaráztam. Igaz nem minden alkalommal néztem,... (2009.11.28. 19:00) Áldás! Vége A SZÖKÉSnek
  • Ketrec Miklós: A minimális alaposság és korrektség jegyében: a "hír" a Cool TV honlapján jelent meg azonos címmel... (2009.11.23. 08:38) CSILLAG SZÜLETIK
  • Kremyyy: De legalább a zenei kínálat jobb lett. Nem ártott egy kis frissülés. Persze,tudom,ez nem lényeg se... (2009.11.21. 20:24) A Sláger feladta?

Linkblog

2009.11.27. 19:51 BenderBender

Áldás! Vége A SZÖKÉSnek

"A Prison Break című börtönsorozat soha nem látott sikert futott be, a 4. évadra pedig teljesen kinőtte magát."

Legalábbis ez áll az RTLKlub.hu-n a Szökés ajánlójánál. A valóság azonban merőben más. Az Amerikában 2005-ben bemutatott sorozat hatalmas sikert aratott anyaországában. Az első évad hazánban is sikeres volt, rengeteg nézőt izgatott a szkófild testvérek szökési kísérlete. Mint ismeretes a főhős, a teljes Fox River börtön tervrajzával a hátára tetoválva érkezett, hogy kiszabadítsa testvérét, vagy hasonló. Alagutat ástak, vesztegettek, és végül valahogy kijutottak. Na innentől jött a 3 évadon át tartó szenvedés. Egy-pár részbe néztem csak bele, de az alapsztori kicsit kezdett unalmassá válni. Akárhányszor az RTL-re kapcsoltam szöktek, de nem lehetett tudni, hogy hova. Az egyetlen változást a helyszínek okozták.

Mindenesetre az RTL is illetve a nézők is fellélegezhetnek, ugyanis a SZÖKÉSNEK VÉGE! Az RTL nem is tudná egyértelműbben jelezni szabadulási szándékát a sorozattól, minthogy az utolsó két epizódot egy nap nyomja le a kitartó szökéspártiak torkán. Aki pedig hozzám hasonlóan nézhetetlennek ítéli nézze valamelyik tematikus csatornát, Cool, NatGeo, Discovery stb. Az legalább izgalmas:)

1 komment

Címkék: média tv rtl klub program szökés


A bejegyzés trackback címe:

https://concert.blog.hu/api/trackback/id/tr751557182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csip-csepp · http://nehezesetek.blog.hu 2009.11.28. 19:00:13

Néztem ma is. Sokszor nem értettem, de magamnak megmagyaráztam. Igaz nem minden alkalommal néztem, mert elaludtam néha. :)
süti beállítások módosítása